ploomp

tjenare hihi snart så ska jag gå ut och äta med min syrra och mamma och sen kolla på film det ska bli så kul eftersom idag så hörde jag att min pappa skulle komma den 4 decmeber eftersom han bor i ett annat land och han kan inte flytta hit eftersom han inte kan svenska men mina föräldrar e inte skilda och det bästa är att han ska vara här i en hel jävla månad eftersom han ska vara här på min syrras födelsdag och julafton och nyår och jag e så jävla glad eftersom han brykar bara komma kanske 5 elr 6 gånger om året och stannar 2 till 3 dagar han kan bara stanna här så lite eftersom han har ett eget företag och då måste man ju vara där varje dag men jaja nu ska vi ut och fira på min favvo resturang :DDDD bye bye <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0