....hej.....

hej hej hej idag så har jag varit med vega och maja så jävla skönt att jag äntligen är sams med henne hursomhelst så kollade vi på hide and seek inte så jätte bra som jag mindes den den var ganska tråkig eftersom den var inte alls så läskig som jag trode men ja jag rekomenderar den faktiskt ;D ahh ska kolla på paranormal activity 2 med vega någongång eftersom ingen i vår klass vågar kolla på den inte ens paranormal activity 1 och inte ens killarna vågar kolla dom tkr att den e löjlig typ men när dom ser den så kommer dom att skita på sig som jag gjorde när jag såg den på bio asså min syrra och dom smuggla in mig på hennes party när vakterna inte såg hehe jaja måste gå ut i den äckliga kylan och sälja kakor till våran klasskassa eftersom vi ska åka till vessarö i sexan PALLAR INTE DET ÄR JU FÖR FAN FREDAG AHHH bajs... någon som vill ha haha nehe jaja bye bye <3<3

Kommentarer
Postat av: Vegsan

Haha, någon gång ja :)

2010-11-28 @ 16:47:46
URL: http://vegsans.blogg.se/
Postat av: mojojojo

vadå någon gång? ;D

2010-11-28 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0