ett inlägg hehe

tja idag så har jag väl gjort det vanliga gått till skolan som nästan alla gör.
Dagens bästa var att vi hade sovmorgon till 9 elr det har vi ju varje onsdag anars är det till 8:20 ok ska sluta vara så jävla tråkig men har precis blivt sams med en av mina näraste kompisar och är fortfarande osams med en annan och det suger ju men jag är stark och tänker inte säga förlåt förens hon säger det eftersom jag hatar när någon som tar upp ngt som hände för några år sen och sen tar upp det igen för att alla ska vara imot mig och tycka synd om henne eftersom hon bara tar upp det för att bråka med mig det bevisar bara att hon e så svag och jag är fysiskt och mentalt mkt starkare jaja nu e väl jag lite dum som tar upp det och slösar tid på att skriva om någon som jag inte bryr mig om jaja bye bye <3<3

Kommentarer
Postat av: Vegiiii!!!

Majsan!!! Om du läser min blogg så läser jag din varje dag!! :D <33

2010-11-24 @ 19:13:25
URL: http://vegsan.blogg.se/
Postat av: majs

asså vega gör det ändå nästan varje dag haha ;D

2010-11-24 @ 19:56:06
Postat av: Vg

Haha, Najzz! :)

2010-11-28 @ 16:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0